torsdag, augusti 06, 2020

Lite till bara

Lika bra att skynda ut med det här uttalandet innan börsen öppnar. 

Jag ligger i skrivande stund endast 10.000 kronor back YTD. 10.000 kronor är mycket pengar säger ni, jo förvisso men med ett totalvärde på 13.132.022 kronor så är det ganska marginellt. Nu får jag hålla tummarna att terminerna pekar uppåt så att jag kan få näsan över 13.142.000 kronor igen. 

Ett kort och ganska meningslöst blogginlägg som troligtvis kommer följas upp med ett ännu sämre efter att börsen öppnat brant nedåt.

Trevlig torsdag!

2 kommentarer:

  1. Sverige lite ner, USA lite upp. Kan ha funkat ?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror faktiskt att det gick vägen. Jag får kolla mer exakt precis innan börsen öppnar imorgon. Lika bra att leva i okunnighet så länge som möjligt.

      Radera