lördag, december 21, 2019

Ännu en bra vecka

Vi lägger ännu en bra börsvecka till handlingarna. Det sammanlagda portföljvärdet ökade på en vecka med 362.153 kronor vilket får anses vara en hyfsat god utveckling. Jag ligger som så många gånger förr den här hösten/vintern på ATH. Det var mindre än en vecka sedan jag fick näsan över trettonmiljonersnivån och idag ligger jag på 13.185.835 kronor. Det blir spännande att se hur börsåret slutar. Den mindre av mina portföljer är upp 41,70% i år och det känns helt overkligt. Förhoppningsvis tar man en lika stor nedgång med samma jämnmod när den väl kommer.

Nu hjälps vi åt att önska en stabil avslutning på börsåret 2019.

2 kommentarer:

  1. Galet bra, tänk dig den månadslönen med 1,5 Mkr/månad :p
    Kul att du kommit så långt, ZS! Betydligt längre än vad jag har som mål att någonsin uppnå :-)
    /Arbetsplanen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja när portföljvärdet har kommit upp sig lite i storlek så blir även små svängningar på börsen betydande belopp. Du har framtiden för dig och min erfarenhet är att det växer allt snabbare med tiden bara man låter portföljen arbeta i fred.

      Radera