lördag, augusti 31, 2019

250.000 kronor på två dagar

De två senaste handelsdagarna har verkligen behandlat min portfölj väl. Att portföljvärdet ökar 250.000 kronor på bara ett par dagar känns ju rätt skönt även om det kanske inte har någon jättestor påverkan på min vardag. Jag har ändå inte tänkt sälja av några innehav.

Även om jag kanske borde fundera på att sälja av ICA Gruppen. Den är ganska högt värderad och skall man lyssna på finanstwitter så verkar många tycka att den är för högt värderad och bör komma ner inom kort. Nåväl, då får väl jag hänga med den ner då och förhoppningsvis med upp igen.

Snart är det ny månad och dags för en månadssammanställning igen. Den lär gå ganska fort att göra och bli tråkigt kort då augusti är en utdelningsfattig månad för mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar